Voorproefje - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Floortje Steenhuis - WaarBenJij.nu Voorproefje - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Floortje Steenhuis - WaarBenJij.nu

Voorproefje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Floortje

13 Juli 2007 | Nederland, Wageningen

Lieve vrienden en familie,

Afgelopen zondag stond ik er al, met een ingepakte tas in de grote hal op Schiphol. Twee weken te vroeg, want ik vertrek 21 juli pas naar Mexico. Het was geen droom, maar ik kwam van een gezellig weekendjeweg en moest met de trein overstappen op Schiphol. Ik wilde alvast even in de hal staan, een voorproefje op hoe het 2 weken later zou zijn. Raar, leuk en spannend.

Ik vertrek dus zaterdag 21 juli richting Mexico met een directe vlucht naar Mexico-City. Daar zal ik opgehaald worden en naar een gastgezin in Cuernavaca gebracht worden. De week daarna volg ik een intensieve spaanscursus, om alvast aan Mexico en het Spaans te wennen. Vanaf 1 Augustus begint het dan echt, studeren in Guadalajara! Deze stad is de tweede stad van Mexico en ligt ten westen van Mexico-City.

Op deze site zal ik zo vaak mogelijk aan jullie laten weten wat ik allemaal meemaak.

Liefs Floortje

  • 14 Juli 2007 - 19:08

    Ellen Scholte Albers:

    Hoi Floor,

    Ik heb op de kaart al opgezocht waar je naar toe gaat. Geweldig, zo'n reis naar Mexico. Geniet ervan.

  • 15 Juli 2007 - 06:08

    Barbara:

    Hé Floortje! Leuk, dat we je zo kunnen gaan volgen. Gaan we zéker doen! Of we er woensdag bij zijn kan ik nog niet zeggen, maar in ieder geval alvast goede reis.

  • 16 Juli 2007 - 10:32

    Karen Broers:

    Hoi Floor,

    veel plezier in Mexico en succes met de studie en het Spaans (en natuurlijk met het bekijken van alles daar)!

  • 17 Juli 2007 - 19:34

    Lara Kwant:

    Hey Floor!

    Spannend hoor zo'n reis! Veel succes en plezier daar!

    xx Lara

  • 17 Juli 2007 - 20:36

    Eline:

    Hey Floortje! Heel veel plezier in Mexico! Je gaat echt een toptijd tegemoed! xx

  • 17 Juli 2007 - 21:40

    Kikilara:

    Hola! heel veel plezier!! ik denk dat ik 5 maanden lang jaloers op je verhalen ga zijn ;) Alvast fijne vlucht en succes met de spaanse les. beso kiek

  • 18 Juli 2007 - 01:23

    Clara:

    Hi Floortje!

    Het is voor jou dan ook bijna zover waaah spannend joh..iig leuk dat je ook zo´n site hebt, ben benieuwd naar al je verhalen, weet zeker dat het een geweldige tijd wordt, geniet er van!! en alvast een hele goeie reis!

    Un beso

    Clara

  • 18 Juli 2007 - 03:43

    Guus Irmi Jens Frank:

    Hoi Floor,

    Vanuit een koud, maar zonnig Nowra - Australie - wensen wij jou een goede en leerzame tijd in Mexico. Met ons gaat het prima. Na twee warme weken in Thailand (Bangkok, Koh Samui en Koh Phangan) zitten we nu al een dag of vijf in winters Nowra bij onze vrienden. Nou ja winters, het is hier lekker zonnig en overdag toch ruim boven de tien graden. We hebben al veel gezien en gedaan, maar dat hoor je nog wel. Jens is voor een paar dagen naar Melbourne om daar een vriend op te zoeken die daar stage loopt. Zaterdag zien we elkaar weer in Sydney en woensadg 25 juli vliegen we dan naar het subtropische Cairns. Doe vanavond iedereen de groeten van ons op je afscheidsfeestje. Pas goed op jezelf en veeeeel plezier,

    groeten van Guus, Irmi, Jens en Frank

  • 19 Juli 2007 - 14:45

    Jolien:

    Heee Floortje! spannund he!!! Kan je vertellen dat mexico city enorm meevalt, mensen zijn enorm aardig enzo!
    weet zeker dat je ook geweldige tijd zult hebben, fijne reis alvast, en we keep in contact:-)! kijk voor mijn verhalen op www.jolieninguatemala.waarbenjij.nu!
    groetjes vanuit mexico!
    xx

  • 19 Juli 2007 - 15:24

    Jaap Gietema:

    Ola Floor,
    Kon gisteren helaas niet op je afscheidsborrel komen, Ineke stuurt je een kaart met inhoud (dinero). Spannend en avontuurlijk in het verre Mexico, geniet ervan, lijkt me een hele ervaring.

  • 21 Juli 2007 - 07:57

    Lotte:

    hoi die floortje!
    hoe het bij mij is gelopen, weet je al wel beetje. wil er verder geen woorden aan vuil maken. hebben we het nog wel ooit over.

    jij zit echter nu al 1 dag daaro. hoe is het daar?! ik ga je site goed lezen, want ben heel benieuwd.

    heel veel succes met die eerste week intensief spaans leren. dat lijkt me echt super leuk!

    heel veel liefs, en volgende keer schrijf ik weer wat.

    Lotte

  • 21 Juli 2007 - 12:42

    Bertine:

    Hoi Floor,

    Vanochtend keek ik naar de klok en dacht toen: Oh Floor zit als het goed is in het vliegtuig. Nu gaat het avontuur beginnen!

    Groetjes van Bertine

  • 22 Juli 2007 - 20:38

    Ank Bolier:

    ha Floortje!
    goed aangekomen?
    Leuk dat je op reis bent, de mensen zijn vast heel aardig! Geniet ervan! heb ik ook gedaan!
    groetjes, Ank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2008

Habanos van Habanos uit Habana

24 Januari 2008

Indigenas en "alweer" prachtige piramides

04 Januari 2008

Ho(o)g(t)e en 'diepte'punten

18 December 2007

1012 kilometer verder

18 November 2007

Mezcla de actividades
Floortje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 17894

Voorgaande reizen:

21 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: